Antalya Gezilecek Yerler – Kaş” yazımızda 2 haftalık kamplı rotamızın en güzel duraklarından biri olan Kaş’ı anlatacağız. Yol üzerinde transit geçmeyi düşündüğümüz ilçeyi o kadar çok beğendik ki fazladan bir gün daha kaldık.Özelikle Uzun Cadde enfesti.

Kaş merkez, kafe ve restoranlarla dolu. Müşteri kitlesinde her türlü yaş grubu var. Mekanların tasarımı, dizaynı ve çevresel düzenlemeleri öyle hoş ki fonda çalan Fransız müziği eşliğinde dans etmemek elde değil. Hediyelik eşya dükkanlarında satılan marjinal ürünler biraz pahalı ama çok hoşlandığım şeyler var. Bütçemizi minimize etmek istediğimiz için her gittiğimiz yerde yaptığımız gibi sadece magnet almakla yetiniyoruz. Bu, benim Kaş’a üçüncü gelişim. Her gelişimde aldığım tat başka.

Daracık sokaklarında ilerlerken Samyang 8 mm ile çekimler yaptık. Alaçatı’yı andıran dar ve sevimli sokaklarında gezinmeden Kaş’ı yaşayamazsınız.

Turistlerin en çok gittiği yerlerden olan Uzun Cadde’nin en yukarısında antik çağlardan kalma Kral Mezarı görülmeye değer. İçi kimbilir hangi devirde talan edilmiş. Üstelik dış tarafı boyalı kalemlerle çizilmiş ve yerel yönetimler anlaşılan o ki pek de ilgilenmiyorlar.

Şehri çevreleyen tepelerde de yine kaya mezarları var. Bir an gözünüzün önüne Dalyan‘ı getiriyor.

Gece hayatı da oldukça renkli. Bir kaç mekanda takılıp yerel gitaristlerin şarkıları eşliğinde Türk kahvesi içmek, seçkin Fransız şarkılarını dinlemek doyumsuzdu. Tekrar gidebilmeyi umuyorum.

Sizleri Kaş’ta çektiğimiz fotoğraflarla baş başa bırakıyoruz. Yarın nasip olursa 2 gece 3 gün kamp yapmak üzere Kapadokya’ya yola çıkıyoruz.. Anılarla ve fotoğraflarla burada olacağız. Kamp yapmayı özledik. Umarım kar vardır…

PAYLAŞ
Önceki İçerikAntalya’da Gezilecek Yerler – Kaş Zekiye Teyze Sokağı ve Evi
Sonraki İçerikKapadokya’da Nerede Kamp Yapılır?
Haftanın beş günü çalışıp iki günü geziyoruz. Görmediğimiz yerlere gidip bol bol fotoğraf çekiyoruz. Kamp atıyoruz, en az bütçe ile nasıl gezilir, nasıl konaklama yapılır bunu araştırıyoruz. Doğada tek başına olmanın huzurunu yaşıyoruz.